Зміст модулю показав мені окремі шляхи диференціювання не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя.
В результаті цього модуля я обрала для себе такі методи диференціації навчання:
Учні, що мають проблеми у навчанні:
Обдаровані учні:
Заохотити учнів вийти за рамки звичних речей і знаходити творчі рішення для складних проблем, розв’язувати задачі підвищеної складності, створити власні вікі-статті по темі
Я дізналася про фесилітацію з використанням компютерних технологій, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів
.
В результаті цього модуля я обрала для себе такі методи диференціації навчання:
Учні, що мають проблеми у навчанні:
·
Об’єднайти таких
учнів у команду з сильнішими учнями
·
Звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів
·
Дозволити учням
зробити вибір з декількох варіантів відповідей або давати відповіді усно
·
Розв’язувати більш
прості задачі
· Вимагати від таких учнів щоденний план завдань для сприяння кращій організації та завершенню
роботи.Обдаровані учні:
Заохотити учнів вийти за рамки звичних речей і знаходити творчі рішення для складних проблем, розв’язувати задачі підвищеної складності, створити власні вікі-статті по темі
Я дізналася про фесилітацію з використанням компютерних технологій, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів
.
Немає коментарів:
Дописати коментар