понеділок, 16 січня 2017 р.

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

Зміст модулю показав мені окремі шляхи  диференціювання не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя. 

В результаті цього модуля я обрала для себе такі методи диференціації навчання:
Учні, що мають проблеми у навчанні: 
·         Об’єднайти таких учнів у команду з  сильнішими учнями
·         Звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів
·         Дозволити учням зробити вибір з декількох варіантів відповідей або давати відповіді усно
·         Розв’язувати більш прості задачі
 · Вимагати від таких учнів  щоденний план завдань для  сприяння кращій організації та завершенню роботи.
Обдаровані учні:
Заохотити учнів вийти за рамки звичних речей і знаходити творчі рішення для складних проблем, розв’язувати задачі підвищеної складності, створити власні вікі-статті по темі
Я дізналася про фесилітацію з використанням компютерних технологій, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів
.

Немає коментарів:

Дописати коментар