вівторок, 17 січня 2017 р.

Модуль 11


Я змогла дізнатися про можливості підготовки до проведення ефективної демонстрації Портфоліо: як я можу підготуватися та провести ефективну демонстрацію Портфоліо, як надати пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні.
Що я навчилася в кінці курсу? 
по-перше я на досить високому опанувала метод проектів, та створила власний проект, який має змогу застосовуватися у житті;
по-друге будучи майбутнім вчителем матиматики, я буду застосовувати апарат Intel на практиці в школі, та долучати до нього учнів;

по-трете використовувати інформаційно-комунікаційні технології для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні.

2 коментарі:

  1. Ірино, запишіть, наскільки вдалося досягнути поставлених цілей? Успіхів у реалізації розробленого портфоліо.

    ВідповістиВидалити
  2. Бажаю успіхів у впровадженні розробленого проекту!

    ВідповістиВидалити