четвер, 5 січня 2017 р.

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу



5 січня 2017 року я приєдналася до тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього».
Тренінг основного курсу "Intel. Навчання для майбутнього" є надзвичайною мождивістю поринути у безмежний світ інтернету, поглибити свої знання з математики та навчитись застосовувати ресурси інтернету в навчанні.
Весь курс складається з 11 модулів, на першому модулі мною була створене "Портфоліо" та персональна сторінка на вікі-сайті програм.
Що я очікую від курсу? Відповідь на це запитання я вже знала з перших хвилин, тому
по-перше я хочу опанувати метод проектів, та створити власний проект, який би мав змогу застосовуватися у житті;
по-друге будучи майбутнім вчителем матиматики, я хочу застосовувати апарат Intel на практиці в школі, та долучити до нього учнів;
по-трете використовувати інформаційно-комунікаційні технології для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні.

Завдяки заняттям я зможе підвищити свою кваліфікацію, та навчусь залучати дітей до ІКТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар