вівторок, 17 січня 2017 р.

Модуль 11


Я змогла дізнатися про можливості підготовки до проведення ефективної демонстрації Портфоліо: як я можу підготуватися та провести ефективну демонстрацію Портфоліо, як надати пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні.
Що я навчилася в кінці курсу? 
по-перше я на досить високому опанувала метод проектів, та створила власний проект, який має змогу застосовуватися у житті;
по-друге будучи майбутнім вчителем матиматики, я буду застосовувати апарат Intel на практиці в школі, та долучати до нього учнів;

по-трете використовувати інформаційно-комунікаційні технології для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні.

понеділок, 16 січня 2017 р.

Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій

У цьому модулі я зосередилась на:

  •  необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання для досягнення цих цілей;
  •  як керувати навчальним процесом у класі;
  •  де навчання здійснюється за методом проектів;
  •  як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення  власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
Також мною було створено план реалізації проекту

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

Зміст модулю показав мені окремі шляхи  диференціювання не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя. 

В результаті цього модуля я обрала для себе такі методи диференціації навчання:
Учні, що мають проблеми у навчанні: 
·         Об’єднайти таких учнів у команду з  сильнішими учнями
·         Звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів
·         Дозволити учням зробити вибір з декількох варіантів відповідей або давати відповіді усно
·         Розв’язувати більш прості задачі
 · Вимагати від таких учнів  щоденний план завдань для  сприяння кращій організації та завершенню роботи.
Обдаровані учні:
Заохотити учнів вийти за рамки звичних речей і знаходити творчі рішення для складних проблем, розв’язувати задачі підвищеної складності, створити власні вікі-статті по темі
Я дізналася про фесилітацію з використанням компютерних технологій, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів
.

Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття. Удосконалила схему Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д), що дозволить синхрозувати в учнів знання на різних етапах проекту.  

Також у цьому модулі я  проаналізувала власну стратегію оцінювання та ознайомилась з прикладами планів оцінювання для визначення компонентів оцінювання, які найбільше сприяють успіхам учнів. 
Створила власні форма оцінювання та електронний журнал.

пʼятницю, 13 січня 2017 р.

Модуль 7. Створення прикладу учнівської роботи


Я оцінила ефективність використання ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Було обговорено як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.
У цьому модулі було створено учнівський сайт для звіту над проектом і учнівську презентацію.
Сайт учнів

четвер, 12 січня 2017 р.

Модуль 6. Спілкування та співробітництво в інтернеті

Робота над даним модулем допомогла мені поміркувати про використання сервісів в інтернеті щодо спілкування та співпраці у навчанні. При цьому можна створювати спільні документи. передавати файли та листуватися, обговорювати думки та ідеї, створювати свої блоги та відображати там свою роботу. Але єдиною незручністю та шкодою для здоров'я є час, який учні використають для виконання роботи за комп'ютером.

середу, 11 січня 2017 р.

Модуль 5. Інтернет у проектній діяльності учнів

Під час виконання завдання даного модуля я змогла:
  • Обговорити ідеї проекту;
  • Виокремити авторські права та правила правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  • Створити списки використаних ресурсів та оцінити їх використання в навчальних проектах;
  • Переглянути План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни
  • Зрозуміла, що інтернет потрібен для розвитку навичок необхідних у 21 столітті. Удосконали свої знання щодо правил оформлення авторських посилань на використані джерела